Informazioni di base
Nome da inserire nel logo
The World Travel Directory
Slogan da inserire nel logo
Descrizione della società e del suo target
It's a Travel Directory (listing) of ALL Travel Suppliers/companies and their Sales Reps - for all destinations/countries of the World PLUS a listing within that Travel Supplier listing of who their Sales Reps are and their contact info.
The initial audience are American Travel Advisors (85% women average age 45 years and 15% men avg. age 50 ) and American Travel Supplier Sales Reps (55% men avg. age 40 yrs. and 45% women avg. age 40) AND eventually the American Traveling Consumers of the World.
Industria
Viaggi e Hotel
Stile
Colori da sperimentare



Altri requisiti di colore
a Bora Bora type blue green ocean color and for the font color: a dark navy with a little dark green for the font color (like the bottom far right color squares of both the blue and the green color charts that I checked above in the brief) in an Aparajita font for: The World Travel Directory
Caratteristiche dello stile
Idee di design
Dettagli di contenuto
Dettagli sul biglietto da visita
A foldable business card with 4 spots of available info. On the front -- which will turn like a page of a book to the left -- just the logo encompassing most of the space with room for changeable tag lines below it.
Behind the front (page) after opening like a book -- to the 2nd page - room for a QR code of our website, written website and social media logos/links and or with room for a line of verbiage at the top and bottom. Third page: verbiage of key points of who we are and what we offer etc.
The 4th or back page of the card will have all the contact info: Name, title, phone and email address.
Referenze
Immagini di stock
Il cliente ha acconsentito all'uso di materiale di stock in questo contest.
Le immagini di stock sono foto e file vettoriali concessi in licenza. Dichiara le immagini di stock quando invii i design, in modo che i clienti possano acquistare le licenze.
Allegati
Altro
File finali del contest
1 x Logo
Vincitore di questo contest
1 x Biglietti da visita
File finali
Se utilizzi dei caratteri che necessitano l’acquisto di una licenza assicurati che il cliente sia d’accordo. Per ragioni di licenza è opportuno fornire al tuo cliente ulteriori informazioni su come acquisire la licenza del font prima di fornire i file attuali.
Il testo nei loghi dovrebbe essere convertito in bozze.
How it pops out at you so clearly readable - not the dark colors necessarily